Multimedia Technologies
When new technology enthusiasts with interests in two- or three-dimensional computer graphics, visualization, animation, video, and audio product development step into a modern audio and video studio, they are eager to explore the capabilities of the latest equipment available there. Are you curious about what you can create in a studio like this?
If you answered yes, consider choosing Multimedia Technologies study programme at Šiaulių valstybinė kolegija.
Practical workshops in the studio will become a part of your daily routine. The studio is equipped with two video editing workstations, a sound booth, and video and audio equipment. As you aspire to become a specialist in multimedia technologies, you will learn to select hardware and software multimedia tools to design, develop, integrate, and manage multimedia products.
You can unleash your creative abilities by choosing one of the alternatives - Online Advertising or Computer Animation.
Studies at Šiaulių valstybinė kolegija can be combined with work – both in full-time and part-time mode. Individual needs are accommodated on a case-by-case basis. ŠVK offers a flexible study schedule, i.e. full-time studies carried out following a session schedule.
We consult future students! Contact us at +370 615 97 114, via email priemimas@svako.lt, or visit us at the ŠVK central building (Aušros al. 40, room 211, Šiauliai).
Why in Šiaulių valstybinė kolegija?
Šiaulių valstybinėje kolegijoje Multimedijos technologijų studentai gali plėsti savo žinias ir lavinti gebėjimus, susijusius su internetine reklama ar kompiuterine animacija. Žinios įtvirtinamos ir įgūdžiai formuojami keturiose skirtingose praktikose.
Further possible career paths
Profesinės veiklos galimybės | Absolventas galės dirbti multimedijų, saitynų projektuotoju, programuotoju įvairiose įmonėse, įstaigose (reklamos ir marketingo įmonėse, telekomunikacijų bendrovėse, prekybos, turizmo, elektroninės leidybos įmonėse ir kt.), kurti, projektuoti ir programuoti interaktyvias interneto svetaines, steigti savo multimedijos produktus ir paslaugas teikiančias įmones. |
Tolesnės studijų galimybės | Studijas galima tęsti universitetuose pagal technologijos mokslų srities informatikos inžinerijos studijų krypties bei fizinių mokslų studijų srities informatikos krypties studijų programas. |
Study programme information
Mode and duration | Full-time – 3 years. |
Metinė studijų kaina | Full-time – 3005 Eur |
Study Programme national code | 6531BX022 |
Scope of the study | 180 credits (ECTS) |
Language of instruction | English |
Field of education | Engineering and engineering trades |
Group of study fields | Computing |
Study field | Informatics Engineering |
Qualification degree and (or) qualification to be awarded | Professional Bachelor of Computing |
Chairman of the Study Programme Committee | The Head of Informatics and Electrical Engineering Sciences Department Jovita Urnikienė, email j.urnikiene@svako.lt, tel. +370 41 52 50 98. |

Objectives of a study programme and intended learning outcomes
Tikslas – parengti kvalifikuotus specialistus, gebančius, analizuoti ir vertinti naudojamas garso ir vaizdo technologijas, parinkti multimedijos techninę ir programinę įrangą, projektuoti, kurti, integruoti ir valdyti multimedijos produktus, savarankiškai tobulinti savo kvalifikaciją.
Numatomi rezultatai
Sėkmingai baigęs studijų programą studentas turi: | |
Įgyti žinias ir gebėjimus | 1. Žinoti ir suprasti klasikinius fundamentaliųjų mokslų dėsnius ir metodus, jų pritaikymo galimybes tarpdalykinėse studijose bei profesinėje veikloje; 2. Žinoti informacinių technologijų sąvokas ir suprasti jų turinį; 3. Žinoti ir suprasti interneto svetainių projektavimo, kūrimo ir administravimo principus; 4. Žinoti ir suprasti garso bei vaizdo technologijų taikymo, valdymo ir sintezės principus; 5. Žinoti ir kūrybiškai taikyti grafinio dizaino ir multimedijų meno komponavimo principus; |
Gebėti atlikti inžinerinę analizę | 6. Tirti multimedijos produkto poreikį, analizuoti konkurencingus produktus; 7. Kurti ir pagrįsti naujų produktų koncepcijas, parenkant tinkamas priemones jų įgyvendinimui; |
Turėti žinių ir įgūdžių, reikalingų projektavimo darbams atlikti Gebėti atlikti taikomuosius tyrimus Turėti praktinių žinių ir įgūdžių spręsti inžinerinius uždavinius |
8. Parengti techninę užduotį multimedijos produkto sukūrimui; 9. Parengti daugialypės terpės produkto sukūrimo projektą, kūrybiškai parenkant ir naudojant įvairias metodikas, priemones ir įrankius; 10. Atlikti informacijos paiešką ir analizę, siekiant organizacijos procesų valdymui taikyti naujausias technologijas; 11. Turėti darbo įgūdžių su multimedijos kūrimo įranga; 12. Efektyviai parinkti ir naudoti multimedijos technologijų kūrimo techninę įrangą; 13. Analizuoti ir parinkti tinkamas vaizdo, garso, tekstines, grafines priemones multimedijos produkto kūrimui; 14. Kurti ir tobulinti internetinius tinklapius bei jų komponentus, įdiegti į juos daugialypės terpės elementus; 15. Kurti bei animuoti dvimatę ir trimatę kompiuterinę grafiką, pristatyti įmonę ar produktą pasirenkant multimedijos technologijas; 16. Suvokti multimedijos produktų kūrimo etinius ir komercinius principus; 17. Kurti ir valdyti multimedijos produkto kūrimą, pardavimą ir platinimą; |
Turėti asmeninių ir socialinių gebėjimų | 18. Dirbti komandoje, savarankiškai priimti sprendimus, tobulinti mokymosi įgūdžius, prisitaikyti prie nuolatinių pokyčių profesinės veiklos srityje; 19. Išmanyti pagrindinius verslo aplinkos, projektų valdymo veiksnius ir prisiimti atsakomybę už inžinerinės veiklos rezultatus. |
Study subjects (modules) and practical training
YEAR I |
YEAR II |
YEAR III |
Semester I |
Semester III |
Semester V |
|
|
|
Semester 2 |
Semester 4 |
Semester 6 |
|
|
|
International mobility possibilities
Baltijas Starptautiskā Akadēmija, Latvija; Karabük Üniversitesi, Turkija; Széchenyi István Egyetem, Vengrija; Miskolci Egyetem, Vengrija ir kt.