Organizacijos komunikacija ir rinkodara
Organizacija be komunikacijos specialisto rizikuoja savo sėkme... Gyvybiškai būtinas profesionalas, kuris kuria išorinį organizacijos įvaizdį, visada žino, kaip reikia atsakyti į žurnalistų klausimus, rūpinasi administracijos ir darbuotojų bendravimu, tiria rinką ir vartotojų elgseną.
Koks žmogus galėtų to imtis?
Pomėgis bendrauti, visada būti įvykių sūkuryje, išradingumas ir kūrybiškumas, aišku, yra organizacijos komunikacijos specialisto privalumai, bet reikiamą pasirengimą garantuoja tik Šiaulių valstybinėje kolegijoje vykdoma Organizacijos komunikacijos ir rinkodaros studijų programa.
Studijų metu savo sritį tikrai atrasi, nes pasirenkamuosius dalykus galėsi rinktis iš dviejų alternatyvų – komunikacijos ir rinkodaros.
Dar vienas programos pliusas – daug valandų pirmos ir antros užsienio kalbų įgūdžiams stiprinti, be to, jeigu tik norėsi, kelis dalykus galėsi studijuoti anglų kalba.
Studijos Šiaulių valstybinėje kolegijoje gali būti derinamos su darbu – tiek studijuojant nuolatine, tiek ištęstine formomis. Kiekvienu konkrečiu atveju ieškoma individualių sprendimų.
Stojančiuosius konsultuojame telefonu +370 615 97 114, el. paštu priemimas@svako.lt arba Kolegijos centriniuose rūmuose (Aušros al. 40, 211 kab., Šiauliai).
Konkursinio balo sandara
Brandos atestato dalyko įvertinimo tipas |
Brandos atestato dalykas |
Konkursinio balo sudarymo svertinis koeficientas |
Brandos egzaminas |
lietuvių kalba ir literatūra |
0,4 |
Brandos egzaminas arba metinis pažymys |
istorija arba matematika, arba informacinės technologijos, arba geografija, arba filosofija |
0,2 |
Brandos egzaminas arba metinis pažymys |
bet koks dalykas, nesutampantis su kitais, kurio VBE organizuojamas einamaisiais metais arba kvalifikacijos egzaminas |
0,2 |
Brandos egzaminas |
užsienio kalba |
0,2 |
Kodėl Šiaulių valstybinėje kolegijoje?
Studentai išmoksta teikti informaciją įvairiais komunikacijos kanalais, panaudoti tikslingas medijų priemones ir viešosios bei masinės komunikacijos technologijas, kad būtų realizuoti organizacijos komunikacijos ir rinkodaros tikslai. Studijų metu daug dėmesio skiriama gebėjimams parengti ir įgyvendinti komunikacijos planus, pritaikyti rinkodaros komplekso elementus tikslinei rinkai, kūrybiškai ir originaliai puoselėti organizacijos įvaizdį. Studijų procese atskiras dalyko temas dėsto socialiniai partneriai, dėstytojai, atvykę iš užsienio aukštųjų mokyklų, dalis studijų programos vykdoma anglų kalba. Studentas gali tobulinti komunikacijos įgūdžius keliomis užsienio kalbomis (anglų, norvegų, rusų, švedų, vokiečių ir kt. pradedantiesiems ir pažengusiems).
Karjera
Profesinės veiklos galimybės | Absolventai dirba komunikacijos, rinkodaros komunikacijos specialistais, viešųjų ryšių specialistais, ryšių su visuomene specialistais, atstovais spaudai. Baigę šią programą asmenys gali dirbti organizacinį, vadybinį darbą įvairiose organizacijose: verslo, gamybos ar prekybos, švietimo, žiniasklaidos, reklamos, leidybos, turizmo, laisvalaikio ir pramogų industrijų, architektūros ir urbanistikos įstaigose, kultūros ir meno organizacijose; kurti individualius kūrybinių industrijų verslo projektus; teikti konsultacines vidinės ir išorinės komunikacijos organizavimo paslaugas; taikyti šiuolaikines informacijos ir komunikacijos technologijas. |
Tolesnės studijų galimybės | Absolventai gali tęsti studijas Lietuvos ir užsienio aukštosiose mokyklose pagal socialinių mokslų komunikacijos, informacijos, vadybos studijų krypčių antrosios pakopos studijų programas. |
Studijų programos informacija
Studijų forma ir trukmė | Nuolatinės studijos – 3 m. |
Katedra | Vadybos ir komunikacijos katedra |
Fakultetas | Verslo ir technologijų fakultetas |
Studijų programos kodas | 6531JX017 |
Studijų apimtis | 180 kreditų |
Studijų programos vykdymo kalba | lietuvių kalba / anglų kalba |
Švietimo sritis | Žurnalistika ir informacija |
Studijų krypčių grupė | Socialiniai mokslai |
Studijų kryptis | Komunikacija |
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir / arba kvalifikacija | Socialinių mokslų profesinis bakalauras |
Studijų programos komiteto pirmininkas | Vadybos ir komunikacijos katedros vedėja Laima Naujokienė, el. p. l.naujokiene@svako.lt, tel. +370 41 52 50 51 |

Studijų programos tikslai ir numatomi studijų rezultatai
Tikslas – parengti komunikacijos specialistą, gebantį planuoti ir valdyti vidinę ir išorinę organizacijos komunikaciją, tirti rinką ir vartotojų elgseną, formuoti ir įgyvendinti rinkodaros kompleksą, ir turintį lyderystės, komandinio darbo bei organizacinius įgūdžius, plačią erudiciją, kritinį mąstymą ir medijų raštingumą, gebantį kelti profesinę kompetenciją per visą gyvenimą trunkantį mokymąsi
Numatomi studijų rezultatai
Sėkmingai baigęs studijų programą, absolventas: | |
Žinios, jų taikymas |
– žino ir supranta pagrindines komunikacijos sąvokas, geba apibūdinti teorijas ir modelius, analizuojančius organizacijos vidinės ir išorinės komunikacijos procesus; |
Gebėjimas atlikti tyrimus |
– laikydamasis socialinių mokslų tyrimo etikos principų, geba atlikti taikomuosius tyrimus, parinkdamas ir pritaikydamas metodus, apdoroti duomenis, naudodamas šiuolaikines informacijos ir komunikacijos technologijas, kritiškai analizuoti ir interpretuoti tyrimo rezultatus. |
Specialieji gebėjimai |
– geba atpažinti, kritiškai vertinti ir savarankiškai parengti įvairaus pobūdžio komunikacijos turinį; |
Socialiniai gebėjimai |
– veiksmingai komunikuoja raštu, žodžiu bei vaizdu, geba dirbti komandoje, planuodamas ir įgyvendindamas komunikacijos bei rinkodaros veiklas; |
Asmeniniai gebėjimai |
– geba vykdyti įvairią profesinę, kūrybingumu, saviraiška, novatoriškumu grindžiamą veiklą kintančioje aplinkoje, vadovaudamasis žodžio laisvės, socialinės atsakomybės, žmogaus teisių apsaugos ir kitais demokratijos bei pilietinės visuomenės principais; |
Studijuojami dalykai ir praktikos
I metai | II metai | III metai |
---|---|---|
1 SEMESTRAS | 3 SEMESTRAS | 5 SEMESTRAS |
|
|
|
2 SEMESTRAS | 4 SEMESTRAS | 6 SEMESTRAS |
|
|
|
I metai | II metai | III metai | IV metai |
---|---|---|---|
1 SEMESTRAS | 3 SEMESTRAS | 5 SEMESTRAS | 7 SEMESTRAS |
|
|
|
|
2 SEMESTRAS | 4 SEMESTRAS | 6 SEMESTRAS | 8 SEMESTRAS |
|
|
|
|